Feherje gazdag etrend. A 20 legjobb fehérjében gazdag étel vegetáriánus futóknak


feherje gazdag etrend

Nem eszel húst? Akkor olvass tovább, mert összegyűjtöttük a legjobb fehérjeforrásokat.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. A Honlapról elérhető alábbi felületre, szolgáltatásokra vonatkozó adatkezelési szabályok külön tájékoztatókbantalálhatóak, amelyek az adott felületeken érhetőek el: Karrier, Hírlevél, Törzskártya, Sportolói jelentkezés.

Kelbimbó: káliumban és K-vitaminban is gazdag. Brokkoli: bővelkedik rostokban is. Aovkádó: egészséges zsírokat tartalmaz a fehérjén kívül.

Kukorica: a nyár slágere, viszont érdemes organikusat venned. Spenót: Popeye kedvence vasban is gazdag.

feherje gazdag etrend

Krumpli: a proteinen kívül káliumból is böven van benne. Tökmag: egészséges zsírokban, magnéziumban, cinkben és triptofánban is gazdag. Kesudió: Magnéziumban és K-vitaminban is gazdag. Zabpehely: szuper feherje gazdag etrend reggelire, hiszen energiát ad.

A LEGJOBB VEGETÁRIÁNUS FEHÉRJEFORRÁSOK

Chia mag: az ALA Alfa-linolénsav forrása, emellett omega-3 zsírsavakban is bővelkedik. Mandula: Görkorcsolya fogyás is tartalmaz, mely egészségessé teszi a bőröd és hajad.

Csicseriborsó: a fehérjén kívül sok rostot is tartalmaz.

Pulykahús fogyasztásával elkerülhető a hirtelen vércukorszint-csökkenés. Válaszd a bőr nélküli mellfilét, ugyanis ez tartalmazza a legkevesebb zsírt. Menütipp: Készíts ebédre egy finom pulykahúsos szendvicset teljes kiőrlésű kenyér, zöldsaláta és paradicsom hozzáadásával.

Vadrizs: a diós ízével, kissé rágós állagával sokkal laktatóbb, mint a sima. Mogyoró és mogyoróvaj: szuper lehet futás előtt. Lima bab: leucint is tartalmaz, mely segít a fehérjeszintézisben.

  1. Étrend készítő
  2. Fogyókúrás tippek otthon

Feketebab: rostban, káliumban, folátban, B6-vitaminban is gazdag, ráadásul sok fitotápanyag megtalálható benne. Lencse: alacsony kalóriatartalmú, de rostban gazdag. Tofu: válassz organikusat.

feherje gazdag etrend

Tempe: szójababból készül, rágós, rostban és fehérjében gazdag. Szójabab: ebben van a legtöbb fehérje, ráadásul rengeteg recepthez felhasználhatod. Olvasd el ezt is!

feherje gazdag etrend

Magnéziumot minden futónak! Tovább olvasok.