Fogyókúrás adagok


A fogyókúra sosem volt ilyen egyszerű: nem kell méricskélni, számolgatni, elég egyszerűen kézbe venni az irányítást, szó szerint.

  • Ennyi egy egészséges adag kenyér, tészta, hús - Mérleg nélküli porciózás - Fogyókúra | Femina
  • 5 bevált tipp, hogy kisebb adagokat egyél | Well&fit
  • Attól még, hogy fogyókúrázol, egyáltalán nem biztos, hogy kisebb adagokat kell enned, mint korábban.
  • Így számold az adagokat, hogy lefogyj
  • Level diéta vélemények
  • Indiai gyógynövény fogyás
  • Hogyan mérd ki a fogyókúrás adagokat? [ÚTMUTATÓ] Kisebb adagok fogyás
  • Diétás ételek a Mindmegette recepttárban

Az adagnagyságok tenyérben mérése időtakarékos és hasznos megoldást jelent a diétázók számára. Mert nem kell hozzá grammokat és dekákat, centiket számolgatni, egyszerűen hordozzuk a tenyerünkön, mit eszünk.

Miből mennyit?

Számos diéta és életmód-tanács középpontjában az ételek minősége áll, míg a helyes mennyiség meghatározása gyakran háttérbe szorul. Ha ügyes vagy, hamar belejössz a számításba anélkül, hogy grammra mérned kellene, mit eszel. Kicsi lesz Előre szólunk: ezek az adagok első ránézésre — sőt, másodikra is — kicsinek tűnnek majd. Egy-egy étkezés alkalmával azonban többféle tápanyagcsoportból több porciód is magadhoz vehetsz, tehát szó sincs arról a fogyókúrás adagok hallott irányelvről, miszerint egyszerre egy női ökölnyi ételt vihetsz be.

Az alapszabály, hogy étkezésenként egy maréknyi szénhidrát, egy tenyérnyi fehérje és egy hüvelykujjnyi zsiradék szerepeljen az étrendedben. Ezen felül legalább egy ökölnyi friss zöldséget ajánlanak a szakértők minden étkezés mellé. Szénhidrátból válassz teljes kiőrlésű lisztből készült, magasabb rosttartalmú árukat, míg zsiradékból a telítetlen zsírok, az olívaolaj fogyasztása előnyös a diétázók számára.

fogyókúrás adagok

A zöldség-és gyümölcsfogyasztás fontos, ezek mérésére nincs olyan szigorú szabály, ami a diétád sikerességét befolyásolná, azonban figyelj, hogy minden étkezésedhez fogyassz zöldséget, de a magas keményítőtartalmú fogyókúrás adagok kerüld.

Arra pedig figyelj, mikor eszed a gyümölcsöt.

fogyókúrás adagok

A kenyeret egy kéznyi méretben határozzák meg, azonban nem alkarnyi vastagságú fogyókúrás adagok kell gondolni, hanem körülbelül ,5 kisujjnyi vastagságúra. Egy ekkora teljes kiőrlésű kenyérszelet nagyjából 35 gramm, 90 kalória: ebből 5 gramm fehérje, 1 gramm zsír és 15 gramm szénhidrát.

A legegyszerűbb diétás módszer Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Rendkívül elfoglalt, vagy kezdő diétázóknak viszont jó választás lehet a fogyás beindítására, ha egyszerűen lecsökkentik az étkezésekkel elfogyasztott adagokat. Az alapelvek itt is érvényesek! Persze van néhány alapelv, ami itt is fogyókúrás adagok érvényes és fontos, mint a cukros, lisztes dolgok kiiktatása bár kezdetben az adagok csökkentésével ez fokozatosan is megoldhatóa óránkénti étkezés kis adagoknál amúgy is fontos, mert cél az, hogy ne kelljen éheznia megfelelő telítetlen zsírsav bevitel, a vitaminok és ásványi anyagok bevitele és a megfelelő folyadékfogyasztás. Rossz szokások Nagy hiba, hogy egyszerre sokat eszünk.

Fotó: Getty Images Hungary A tésztát minden esetben szárazon mérd, hiszen a főzés során felvett vízzel mind súlya, mind térfogata jelentősen megváltozik. Egy főre egy kisebb ökölnyi tésztával érdemes számolni, ami dkg-nak felel meg.

Teljes kiőrlésű változata 10 dekagrammonként kalóriát tartalmaz, 15 gramm fehérjét, 5 gramm zsírt és 65 gramm szénhidrátot, ha főételként csak ezt fogyasztod - nyilván, valamilyen zöldséges-húsos feltéttel.

Érdemes kísérletezni a hagyományos tésztafélék helyett alternatív változatokkal!

Elhízás járvány.

A hús méréséhez szintén a kezed kell: egy adag egy tenyérnyinek felel meg. Csontozatlan húsok esetében dkg-mal kell fogyókúrás adagok, így a csirkemell porciónként 15 dkg-mal számolva tojásallergia diétája felel meg, 35 gramm fehérjének, 5 gramm zsírnak. Szénhidrátot egyáltalán nem tartalmaz, mint a húsfélék többsége.

fogyókúrás adagok