Whole30 diéta, A teljes 30 étrend követése


Ha megpróbálod az egész 30 étrendet? A Whole30 étrend egy virális egészségmozgalom, amely egyre népszerűbb.

whole30 diéta gyors fogyókúra gyakori kérdések

Bátorítja a követőket arra, hogy 30 napig kivágják az étrendjükből az alkoholt, a cukrot, a gabonát, a hüvelyeseket, a tejterméket és az adalékanyagokat, és teljes életmódváltozásként reklámozzák. A követők az egészséggel kapcsolatos előnyöket élvezik, míg a kritikusok azt állítják, hogy ez csak egy másik fenntarthatatlan étrend. Tehát működik és meg kell próbálnia?

A post shared by Anna Tarcza annietarcza on Mar 18, at am PDT Ez a döntés március 12 körül született, én whole30 diéta már magabiztosan, zöldséggel, gyümölccsel és hússal megpakolt hűtővel és nagy lelkesedéssel, reménykedve vágtam neki a 30 napnak, amibe beleesett a Húsvét, Kata és a saját születésnapom előbbi kettő, utóbbi három alkalommal is megünnepelve valamint Cuki és a nagypapám névnapja is. Büszkén állíthatom, hogy végigcsináltam és megérte. És nem azért mert fogytam, hanem mert annyi új dolgot próbáltam ki és tanultam, szerettem meg, annyival lettem több, hogy az nem mérhető kg-ban. Az elején bevallom a súlyvesztés is hajtott, de a program alatt amíg nem mérhettem meg magam ez is egy szabály a Whole30 alattrájöttem, hogy egy grammot sem kell fogynom ahhoz hogy szebbnek lássam magam, energikusabb legyek, jobban érezzem magam a bőrömben, mert egészségesen étkezni önmagában egy király érzés.

Ez a cikk elmagyarázza mindazt, amire szüksége van a Whole30 étrendről. Étrend időseknek az egész 30 étrend? A Whole30 étrend egy hónapos tiszta étkezési program, amely számos egészségi és érzelmi előnyt ígér. A diéta arra a gondolatra összpontosul, hogy bizonyos élelmiszercsoportok negatívan befolyásolhatják az Ön egészségét és alkalmasságát. Ezért ezeknek az ételeknek az étrendből történő kiküszöbölése segít a whole30 diéta a negatív hatások visszaszerzésében és a hosszú távú egészség megőrzésében.

Ezek is érdekelhetnek

A legtöbb ember úgy tűnik, hogy követi ezt az étrendet, remélve, hogy elveszíti a súlyát. Egyesek azonban használhatják a programot az élelmiszer-intolerancia azonosítására vagy a javasolt egészségügyi előnyök elérésére.

Összefoglaló: A Whole30 étrend egy hónapos étkezési program, melynek célja, hogy segítsen a testsúlycsökkentésben, az élelmiszerekkel való kapcsolatok javításában és a hosszú távú egészség elérésében.

A teljes 30 étrend követése A Whole30 program mögött álló ötlet egyszerű - csak teljesen kivágja whole30 diéta élelmiszereket, amelyek harminc napig károsíthatják egészségét. Az étrendnek szigorú szabályrendszere van.

Mi az egész30 program?

Ezenkívül megad egy listát a megengedett ételekről, valamint a korlátozás nélküli ételek listájáról. A hónapos eliminációs időszak alatt nem csalás megengedett.

Az off-track miatt a kihívás elindítása az első naptól kezdve.

Whole30 diéta diéta a méreganyagok eltávolítására nyár előtt Mi is pontosan a Whole30 étrend: meghatározás, előnyök és vélemények Whole30 diéta a méreganyagok eltávolítására nyár előtt A diéták és a diéták gyorsabban változnak, mint az évszakok! De van egy mindenki számára megfelelő életmódtól függetlenül. Tehát a Pégan-diéta, az kalóriatartalmú étrend, a ketogén diéta és a Thonon-étrend után megfejtünk egy újabb vírusos ételmozgást, amely az utóbbi időben egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Az ígérete? Dobjon felesleges kilókat túl sok korlátozás nélkül és távolítsa el a méreganyagokat, miközben elősegíti az egészséget!

Az alapítók azt állítják, hogy a szigorú ragaszkodás lehetővé teszi a szervezet számára, hogy bizonyos ételeket izoláljon, amelyek gyulladást, bélműködést vagy hormonhiányt okozhatnak. Más étrendekkel ellentétben nincs szükség a kalória követésére, a részegységek mérésére vagy a számlálási pontokra.

Az ön mérlegelése is szigorúan a program 1. Összefoglaló: A Whole30 étrend után az étkezés annyit eszik, amennyit csak szeretnél, ugyanakkor elkerülve bizonyos élelmiszereket egy hónapig.

Whole30 diéta hogyan kell csinálni, előnyök és károk

Az egész 30 étrend javasolt előnyei A Whole30 étrend tökéletesen 30 napig azt mondta, hogy számos egészségügyi előnye van. Ezek közé tartozik a zsírvesztés, a magasabb energiaszintek, a jobb alvás, a csökkentett élelmiszervázás és az atlétikai teljesítmény javítása.

Paleolit diéta: minden, amit a paleo étrendről tudnod kell

Whole30 diéta több, a diéta alapítói azt ígérik, hogy megváltoztatja az ételét és az ízlését. A táplálék támogatói azt állítják továbbá, hogy megváltoztathatja az érzelmi kapcsolatot az étellel és a testével.

Bár az említett előnyök nagyon vonzónak tűnhetnek, érdemes szem előtt tartani, hogy jelenleg nincsenek olyan tudományos tanulmányok, amelyek támogatják őket. Összefoglaló: A Whole30 étrendet úgy whole30 diéta, hogy fizikai és pszichológiai egészségügyi előnyökkel jár az egyszerű súlycsökkenésnél.

whole30 diéta xxl fogyókúra

Ételek enni Az egész 30 étkezés során megengedett élelmiszerek minimálisan feldolgozott élelmiszerekből állnak, beleértve: Hús és baromfi: Marhahús, whole30 diéta, sertéshús, ló, bárány, csirke, pulyka, kacsa stb. Halak és tenger gyümölcsei: Halak, szardíniák, rákok, kalamari, fésűkagylók, rákok, homár stb. Tojás: Mindenféle. Gyümölcsök: Friss és szárított gyümölcsök, habár a frissek előnyösek.

Mi is pontosan a Whole30 étrend: meghatározás, előnyök és vélemények

Zöldségek: Mindenféle zöldség. Diófélék és magvak: Mindenféle diófélék és magvak a földimogyoró mellett, amelyek technikailag hüvelyesek. Az anyatejet, a dióféléket és az anyalúgokat is megengedik. Néhány zsír: Egészséges növényi olajok, kókuszolaj, kacsazsír, tisztított vaj és ghee.

whole30 diéta diéta 30 felett

Ha minimálisan feldolgozott ételeket kell használni, az étrend arra ösztönzi Önt, hogy a legrövidebb összetevők listáit választja ki, amelyek csak olyan összetevőket tartalmaznak, amelyeket felismertek. Összefoglaló: A Whole30 étrend arra ösztönzi a friss, minimálisan feldolgozott élelmiszerek használatát.

Fogyás szénhidrát nélkül: ketogén vs. Whole30 diéta | Well&fit

Elkerülendő élelmiszerek A 30 napos étkezés során bizonyos élelmiszereket teljesen ki kell küszöbölni. Ezek a következők: Cukor és mesterséges édesítőszerek: Nyers cukor, méz, juharszirup, agave szirup és az ezeket az édesítőszereket tartalmazó valamennyi terméket, valamint a mesterséges édesítőszereket.

Alkohol: Minden típusú sör, borok, likőrök és szeszes italok. Gabonafélék: Függetlenül a feldolgozás mértékétől, minden gabonát, beleértve a búzát, a kukoricát, a zabot és a rizst, el kell kerülni.

Mi az egész 30 étrend?

Hüvelyesek whole30 diéta hüvelyesek: A legtöbb borsót, lencsét és babot, beleértve a mogyoróvajat, kerülni kell. A zöldbab, a cukorrépa whole30 diéta és a hüvelyes búza kivétel.

Szója: Minden szója, beleértve a tofu, tempeh, edamame és whole30 diéta szójából származó összes terméket, mint a miso és a szójaszósz.

Tej: Beleértve a teheneket, kecskéket és juhokat, joghurtot, sajtot, fagylaltot és tejtermékekből származó egyéb termékeket. Megengedett vaj vagy ghee megengedett.

whole30 diéta fogyási tippek férfiaknak

Feldolgozott adalékanyagok: Ezek közé tartoznak a karragenán, MSG vagy szulfitok. Az ilyen összetevőket tartalmazó ételeket és italokat kerülni kell. Ezenkívül a diéta azt ajánlja, hogy elkerülje a kedvenc sütödeinek, snackjeinek és kezeléseinek újrateremtését - még a Whole30 által jóváhagyott összetevők mellett is. Így whole30 diéta kell az olyan ételeket, mint a karfiolos pizza kéreg és a paleo palacsinta.

Ezen a táplálkozáson nincs olyan dolog, mint a csaló étkezés.

Javítani kell az orvosi körülményeket Energia és anyagcserét ösztönöz A fogyás csökkentése Változtasson arról, hogyan gondolkodunk az élelmiszer- és élelmiszer-szabadságról Az alapítók úgy vélik, hogy bizonyos élelmiszercsoportok kedvezőtlen hatással vannak az egészségre és a fittségünkre, és olyan tüneteket okoznak, mint a testzavar, az alacsony energiaszint, a bőrproblémák, az emésztési problémák és a meddőség. Még az "egészséges dolgok" is szerepet játszhatnak.

Ehelyett arra ösztönözzük, hogy szigorúan tartsák be az iránymutatásokat. Ha lecsúszik, a diéta alapítói határozottan arra ösztönzik Önt, hogy az első naptól kezdődjön az egész program. Összefoglaló: A Whole30 étrend whole30 diéta napos időszak alatt kiküszöböli a cukrot, az alkoholt, a gabonát, a hüvelyeseket, a szójat, a tejterméket és a feldolgozott élelmiszereket.

Néhány kiegészítő szabály A Whole30 étrend ösztönöz néhány olyan szabályt, amelyek nem kapcsolódnak az étrendhez. Például tilos a dohányzás whole30 diéta táplálék ideje alatt.