T diéta. Négy hét alatt akár mínusz 12 kiló: dietetikus által összeállított étrenddel


Martin Katahn T-faktor diéta című könyve ben jelent meg első ízben, és óriás sikert aratott a fogyni vágyók körében.

t diéta

Az azóta eltelt időben a diéta némileg módosult, hogy kielégítse a modern igényeket, de az alapelv ugyanaz maradt: a termogenikus hatás segítségével égeti a lerakódott zsírokat. T-faktor diéta A T-faktor diéta a termogenikus folyamatok zsírégető hatására összpontosít: amikor például sportolsz, a tested hőt termel, ehhez energiára van szüksége, amit az elraktározott zsírok elégetéséből fedez - ez a termogenezis.

Katahn szerint bizonyos ételek képesek befolyásolni ezt a folyamatot: azok, amelyek serkentik a termogenezist, gyorsítják az anyagcserét is, így a kilók t diéta szerint leolvadnak rólad, mások azonban lelassítják, és további plusz centiket ragasztanak a csípődre. Az is lényeges szempont, t diéta a test, ha energiát fogyás nyakról nyerni, először a fellelhető szénhidrátokat égeti el, és csak azután nyúl a t diéta.

t diéta

A T-faktor diéta ennek megfelelően alacsony szénhidrátbevitelt és mérsékelt t diéta javasol, a többszörösen telítetlen zsírok beépítése az étrendedbe azonban - naponta körülbelül 20 és 40 gramm közötti mennyiségben - ajánlott, ha fokozni akarod a tested természetes zsírégető kazánjának működését.

Ételek, melyek szó szerint égetik a zsírt A termogenikus folyamatokat legjobban segítő ételek a következőek: karfiol, brokkoli, spárga, zeller, bogyós gyümölcsök, gomba, körte, ananász, barack, kelbimbó, spenót, alma, chili, gyömbér, fokhagyma, kurkuma és fahéj.

t diéta