Mit tegyek ha stagnál a fogyás, A fogyás megállásának kiváltó okai és megoldásuk


Talán számodra is ismerős a helyzet, hogy bár elhatározod, leadsz néhány plusz kilót, a kezdeti sikereket nem követi a folytatás, a súlyvesztés megfeneklik.

Kókuszos banánmuffin Mitől állt meg a fejlődés? Amennyiben teljesen biztos vagy abban, hogy nem bíztad el magad túlságosan a kezdeti sikerek után nem lazultál el sem a mozgásban, sem az étkezésbenakkor valószínűleg az a súly, amire most lefogytál, korábban huzamosabb ideig volt a saját testsúlyod.

regenor tabletta vélemények

Erre az úgynevezett egyensúlyi pontra a szervezet emlékszik, sajnos még akkor is, ha ez nem az ideális súlyod a homeosztázis ugyanis a testsúlyunkra is igazéppen ezért erről a pontról valamivel nehezebb újra elérni, hogy a szervezet zsírt veszítsen, és beinduljon a fogyás, de azért nem lehetetlen.

Ilyenkor elsősorban türelemre és kitartásra van szükség, mert legrosszabb esetben maximum hat hétig stagnálhat a súlyod, feltéve, ha továbbra is betartod a diétát és a megfelelő edzésprogramot. Azért néhány trükkel kicsit fel lehet pörgetni a folyamatot, hogy ne tartson olyan sokáig, mire újra beindul a fogyás.

fogyás eperrel

Intenzívebb edzésprogram Válassz most kicsit más, mégis intenzívebb edzésprogramot. Ez nem azt jelenti, hogy kezdj el egy teljesen új sportot, csupán csak azt, hogy edzői segítséggel, fizikai képességeidhez mérten, fokozatosan növeld az edzések intenzitását, és lehetőség szerint építs be új gyakorlatokat is, amit a tested még nem ismer.

fogyás gyorsítása

Ne hanyagold az aerob edzéseket! Nem elég csak erősítő edzéseket végezni, ha azt szeretnéd, hogy újra beinduljon a fogyás ez persze fordítva is igaz.

12 órás diéta

Az erősítő edzés nagyon jó és nélkülözhetetlen része egy fogyasztó edzésprogramnak is, de legalább ilyen fontos a megfelelő intenzitású, aerob jellegű, kardiotréning is. Lehet ez futás, gyaloglás, kerékpározás, ellipszistréner, vagy akár csoportos kardio tréning is Pl. Bármit is végeztél eddig, ne hagyd abba, és ha módod van rá, erősítő edzés után is testsúlytól, állóképességtől, egészségi állapottól függően gyalogolj vagy fuss a futópadon húsz percet.

MEGÁLLT A FOGYÁS - Mit tegyek? - Napi Vlog

Ha az állóképességed engedné, de az ízületeid nem bírják a futótréninget, állíts be magadnak emelkedőt. Változások az étkezésben Előfordulhat, hogy még a legprecízebb diéta mellett is szükséges kicsit módosítani az étrenden, hiszen ha már fogytál 10 vagy akár 20 kilót, nem feltétlenül arra a mennyiségű ételre van szükséged, mint amit a diéta kezdetekor javasoltak.

Post comments: 7 hozzászólás Kitartóan diétázol, de megállt a fogyás? Mi az oka ennek és mit lehet tenni ilyenkor? Most észnél kell lenni! Ne állj két óránként a mérlegre!

Ez egyáltalán nem azt jelenti, hogy az étrended eddig rossz volt, sokkal inkább azt, hogy ideje finomhangolni egy kicsit a mennyiségen, és talán a minőségen is. Szakértői kontroll minden területen A szakértői kontroll gyakorlatilag az egyensúly megteremtéséről és annak megtartásáról szól.

fogyni hasból

Pontosan ezért elengedhetetlen, hogy szakemberekhez fordulj: ebben az esetben elsősorban dietetikushoz és edzőhöz.

A dietetikus pontosan látja, hogy milyen élelmiszereket javasolhat neked úgy, hogy nemcsak a fogyás célját veszi figyelembe, hanem az életkörülményeidet, a jelenlegi egészségügyi állapotodat, az esetleges táplálékallergiádat vagy -intoleranciádat, az ízlésedet. Nem csak a napi szénhidrátbevitellel foglalkozik, hanem azzal is, hogy a napi fehérje- ásványianyag- és vitaminszükségleted is biztosítva legyen.

intenset ultra diéta

Az edző pedig úgy segít újragondolni az edzéstervedet, hogy a terhelés fokozatos növelése közben vigyáz a gerinced és az ízületeid épségére is, figyelembe veszi az esetleges egészségügyi problémáidat és odafigyel arra is, mit tegyek ha stagnál a fogyás ne terhelje túl a szíved. Ezek a cikkek is érdekelhetnek: Ezeket olvastad már?